سورس زيروكس العربى

السلام عليكم ورحمة الله وبركاته
اليوم رجعتلكم تاني بعد طول غياب وطول اعتزل وقررت ارجع تاني بقهر زمن المحاربين سيرفري الي قريبا باذن الله هيكون شبه اونلاين تماما بالاحترام والقوانين 
المهم قررت انا وصديق غالي علي قلبي نعمل تيم مع بعض وده الافتتاح (AhMed pOp)الله المستعان والموفق
ندخل في الموضوع اول شغل للفريق سورسي العربي هو في الاصل سورس زيركس وانا معربه ومشغله شغل صح وانزل وجربه بنفسك او انزل سيرفري شوفه السورس كامل مش ناقص حاجه غير تقيمكم :-* السورس لعيون تيم اكسور  السورس حصري جدا 
بصراحه انا مش بفهم في المنتديات والكلام والحورات والحجات دي انا هوريكم صور وبس 
انتم تحكمو














انتهينا من الصور لسه رابط التحميل 

http://up.top4top.net/downloadf-top4top_6c1b8167331-rar.html

اتمني ان السورس يعجبكم وتشتغلو عليه كويس وتقضو وقت كويس بيه
#KeLwA_ZamnMo7arp 
فريق : قهر زمن المحاربين
► AhMed pOp ◄ ► Kelwa ◄
::: AraBic source ::: ::: AraBic PageS :::
▬ فى رعـايه الله ▬

منقول للفادة من  تيم اكسور
Share on Google Plus

حول اسمي عمرو بحب اكتب قصص رعب بس بطلتها وبكتب قصص دينية واتعلمت فترة في مجال هكر الفيس بوك ووصلت لمرحله رائعة فيه ولاكن بطلته وعموما انا بحب الاكتشاف وعدم التقليد احب التميز في العمل وذالك ماساحاول جاهد

عن الكاتب "انا عمرو الشهرة الخطير احب التدوين وكل ماهو خاص بذالك.
    Blogger Comment

0 التعليقات:

إرسال تعليق

عمرو الخطير. يتم التشغيل بواسطة Blogger.