Upgrede 5720 To 6075

الابجريد من اول فيرجن 5720 لغايت اخر ابجريد حاليا

دا يا جدعان التعديلات بتاعت الابجريد مش الاضافات اللى نزلت فى كونكر

حاجة تانية بقا
يا ريت لو واحد معاة سورس فيرجن قديم بس يكون كويس ينزلو عشان

انا ناوى ان شاء اللة من اول الاجازة اشتغل على سورس غير بيج شو 

اول حاجة الملفات فى ملف GamePackets
http://www.mediafire.com/download/tm...sesUpgrade.rar
دى الملفات هتبدلها كلها باللى فى ملف gamepackets
م عدا الملف دا Authentication
هتحطو هنا

network.AuthPackets

تمام
بالنسبة للايروات مش هيظهر حاجة غير الاضافات اللى flags flags2 flags3

هتبدل ال 3 فلاجات دول باللى موجود فى الكلاس عشان الايروات طبعاا

وبعد كدا تفتح ملف packethandler

وتبحث عن

public static byte[] WindowStats(G  

وتبدلو ب دا


public static byte[] WindowStats(GameClient client
        { 
            
byte[] array = new byte[148]; 
            
Writer.WriteUInt16((ushort)(array.Length 8), 0, array); 
            
Writer.WriteUInt16(10402, array); 
            
Writer.WriteUInt32(client.Entity.UID8, array); 
            
Writer.WriteUInt32(client.Entity.MaxHitpoints12, array); 
            
Writer.WriteUInt32((uint)client.Entity.MaxMana16, array); 
            
Writer.WriteUInt32(client.Entity.MinAttack24, array); 
            
Writer.WriteUInt32(client.Entity.MaxAttack20, array); 
            
Writer.WriteUInt32((uint)client.Entity.Defence28, array); 
            
Writer.WriteUInt32(client.Entity.MagicAttack32, array); 
            
Writer.WriteUInt32((uint)client.Entity.MagicDefence36, array); 
            
Writer.WriteUInt32((uint)client.Entity.Dodge40, array); 
            
Writer.WriteUInt32((uint)client.AgilityItem44, array); 
            
Writer.WriteUInt32((uint)client.Accuracy48, array); 
            
Writer.WriteUInt32((uint)client.Entity.Gems[1], 52, array); 
            
Writer.WriteUInt32((uint)client.Entity.Gems[0], 56, array); 
            
Writer.WriteUInt32((uint)client.MagicDefence60, array); 
            
Writer.WriteUInt32((uint)client.Entity.Gems[7], 64, array); 
            
Writer.WriteUInt32((uint)client.Entity.ItemBless68, array); 
            
Writer.WriteUInt32((uint)client.Entity.CriticalStrike72, array); 
            
Writer.WriteUInt32((uint)client.Entity.SkillCStrike76, array); 
            
Writer.WriteUInt32((uint)client.Entity.Immunity80, array); 
            
Writer.WriteUInt32((uint)client.Entity.Penetration84, array); 
            
Writer.WriteUInt32((uint)client.Entity.Block88, array); 
            
Writer.WriteUInt32((uint)client.Entity.Breaktrough92, array); 
            
Writer.WriteUInt32((uint)client.Entity.Counteraction96, array); 
            
Writer.WriteUInt32((uint)client.Entity.Detoxication100, array); 
            
Writer.WriteUInt32((uint)client.Entity.PhysicalDamageIncrease104, array); 
            
Writer.WriteUInt32((uint)client.Entity.MagicDamageIncrease108, array); 
            
Writer.WriteUInt32((uint)client.Entity.PhysicalDamageDecrease112, array); 
            
Writer.WriteUInt32((uint)client.Entity.MagicDamageDecrease116, array); 
            
Writer.WriteUInt32((uint)client.Entity.MetalResistance120, array); 
            
Writer.WriteUInt32((uint)client.Entity.WoodResistance124, array); 
            
Writer.WriteUInt32((uint)client.Entity.WaterResistance128, array); 
            
Writer.WriteUInt32((uint)client.Entity.FireResistance132, array); 
            
Writer.WriteUInt32((uint)client.Entity.EarthResistance136, array); 
             
            return array; 
        }  

بس كدا الابجريد يكون كامل ان شاء اللة 

بالتوفيق للجميع ومتنسوش تشوفو سورس يكون كويس نظبطو سوا اى نعم هيكون عايز اضافات كتير بس تغير عشان الواحد زهق من تكويد البيج شو دا 

Share on Google Plus

حول اسمي عمرو بحب اكتب قصص رعب بس بطلتها وبكتب قصص دينية واتعلمت فترة في مجال هكر الفيس بوك ووصلت لمرحله رائعة فيه ولاكن بطلته وعموما انا بحب الاكتشاف وعدم التقليد احب التميز في العمل وذالك ماساحاول جاهد

عن الكاتب "انا عمرو الشهرة الخطير احب التدوين وكل ماهو خاص بذالك.
    Blogger Comment

0 التعليقات:

إرسال تعليق

عمرو الخطير. يتم التشغيل بواسطة Blogger.